مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 10:102020-04-20اقتصادي

اعتبار خسارت سیلاب اخیر پرداخت نشد/ کم کاری ادارات در جذب بودجه سال 98


استاندار لرستان با بیان اینکه متأسفانه تاکنون برای جبران خسارات اخیر مبلغی به استان پرداخت نشده است، گفت: بعضی از دستگاه ها نتوانستند اعتبارات سیلاب قبل خود را جذب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید موسی خادمی امروز دوشنبه در نشست ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران لرستان با اشاره به خسارات سیلاب اخیر در تاریخ پنجم و ششم اسفند ماه 98 اظهار داشت: سیل اسفند ماه 98 از نظر حجم خسارات مشابه سیل فروردین ماه 98 بود که به دلیل تمهیدات انجام شده و هماهنگی های لازم بین دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران، میزان خسارات در زیر ساخت ها تا حدودی کاهش یافته است.

وی، تصریح کرد: پس از وقوع سیل، پیگیری ها و گزارشات لازم به مراکز رسمی اعلام شده ولی متأسفانه تاکنون برای جبران خسارات اخیر مبلغی به استان پرداخت نشده است که در این جلسه موضوع پیگیری جبران خسارت ها و جمع بندی توسط دستگاه های اجرایی و نظارتی و هماهنگی های لازم به صورت جدی مطرح شد.

استاندار لرستان، تصریح کرد: تعمیر و بازسازی پل های تخریب شده به صورت مهندسی و استاندارد مطابق با آخرین دیتای روز با اولویت از محل اعتبارات راهداری و بودجه های استانی در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار خسارت سیلاب اخیر پرداخت نشد/ کم کاری ادارات در جذب بودجه سال 98

اعتبار خسارت سیلاب اخیر پرداخت نشد/ کم کاری ادارات در جذب بودجه سال 98