مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 10:552020-04-20پزشكي

غربالگری یک میلیون و 300 هزار نفر در کرمان


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: غربالگری یک میلیون و 300 هزار نفر در خصوص کرونا در سطح استان کرمان انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سید وحید احمدی طباطبایی بعد از ظهر امروز با تشریح جزییات آخرین وضعیت کرونا در استان کرمان تا ساعت 15 دوشنبه اول اردیبهشت ماه با تبریک هفته سلامت با شعار حمایت همگانی از مدافعان سلامت اظهار داشت: از آن جا که طی مدت شیوع کرونا رسانه های استان همواره همراه و همگام ما بودند، شایسته است، لقب همیاران مدافعان سلامت را به آنها اعطا کنم، اگر مرگ و میر ما کنترل شده، بخشی از آن مدیون کادر بهداشت و درمان و بخش دیگر به همیاران مدافعان سلامت بر می گردد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بررسی سه مدل بر اساس شرایط بیماران کرونایی بستری و فوت شده، بیان داشت: با وجود اینکه شیوع کرونا در میان کودکان کمتر بوده و مرگ ومیر پایین تری دارند، اما باید کودکانی را که علائم خفیف دارند و ما به آنها توجه نمی کنیم به عنوان ناقل مد نظر قرار دهیم.

وی ادامه داد: همچنین افرادی در سطح جامعه هستند که علائمی از بیماری در ظاهر آنها وجود ندارد، اما ناقل هستند، هر چند که علائم تنفسی در بیماران غالب است، اما ممکن است، فرد دارای علائم گوارشی باشد در عین اینکه پزشک باید ظن بالینی قوی داشته باشد و کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری یک میلیون و 300 هزار نفر در کرمان

غربالگری یک میلیون و 300 هزار نفر در کرمان