مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 11:352020-04-20پزشكي

100 واحد صنفی متخلف بهداشتی در آبادان پلمب شدند


نجمه سیدآقامیری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: همزمان با شیوع بیماری کرونا برنامه مبارزه با این ویروس مدون، و روزانه 6 گروه از مرکز بهداشت ضمن بازرسی و نظارت بر تمام اصناف و مشاغل سطح شهر آبادان بر گندزدایی و ضدعفونی خیابان ها و بازارها نظارت دارند و آموزش لازم برای استفاده از مواد ضدعفونی ارایه می دهند.

وی افزود: هم اکنون چهار مرکز 16 ساعته برای غربالگری شهروندان در آبادان در حال فعالیت است و از صبح تا ساعت 24 به مردم خدمات مشاوره ای ارایه می دهند.

سیدآقامیری ادامه داد: 90 درصد شهروندان آبادان به صورت مستقیم و غیرمستقیم در طرح غربالگری کرونا از طریق سامانه و یا از طریق تماس تلفن 4030 شرکت کردند.

وی افزود: شهروندان به محض احساس علایم بیماری کرونا به سامانه سلامت مراجعه و یا با تلفن 4030 تماس بگیرند تا ماموران مراکز بهداشت راهنمایی لازم را به آنها ارایه دهند و در صورت نیاز به مراجعه به مراکز درمانی معرفی شوند.

سیدآقامیری به استقرار رابط مرکز بهداشت آبادان در بیمارستان های تابعه به منظور شناسایی افراد علایم آنفولانزا و کووید 19 اشاره کرد و گفت:پس از شناسایی افراد مثبت ویروس کوونا تیم واکنش سریع شامل ماموران بیماری یاب و بهداشت محیط به منزل این افراد اعزام و خانواده آنها غربالگری و تا 14 روز زیر نظر قرار می گیرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 واحد صنفی متخلف بهداشتی در آبادان پلمب شدند

100 واحد صنفی متخلف بهداشتی در آبادان پلمب شدند