مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 11:402020-04-20سياسي

اقدامات کمیسیون ملی یونسکو ایران برای ارتقای سلامت روانی جامعه در مواجه با کرونا


کمیسیون ملی یونسکو ایران در واکنش به بیماری همه گیر کرونا و کمک به ارتقای سلامت روانی جامعه، با برنامه ریزی فعالیت هایی در حوزه های فرهنگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، فعالیت های کمیسیون ملی یونسکو ایران در واکنش به بیماری همه گیر COVID-19 به ارتقاء سلامت روانی جامعه کمک می کند.

این فعالیت ها در حوزه های فرهنگی، اطلاعات و ارتباطات و آموزشی انجام می شوند که سازمان جهانی یونسکو گزارش این اقدامات را در وب سایت خود منتشر کرده است.

بخشی از فعالیت هایی که تاکنون توسط کمیسیون انجام شده، به شرح زیر است؛ باشگاه های یونسکوی ایران در خط مقدم مبارزه با کرونا هفت باشگاه یونسکوی ایران در تلاشند تا یاری رسان ملت و جامعه پزشکی در نبرد همگانی علیه COVID-19 باشند.

در این تلاش، با ادای احترام به درگذشتگان سانحه هواپیمایی اوکراینی و تحت عنوان جنبش آرش و پونه ، باشگاه مهارت و مشارکت های اجتماعی ایران آباد، در فعالیت های اجتماعی همچون تولید لباس های بهداشتی (برای جراحان، پرستاران و پزشکان)، ماسک و همچنین مواد غذایی مشارکت فعال داشته است.

از عوامل موفقیت آمیز این پروژه بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات برای اقدامات اضطراری اجتماعی از طریق تهیه زنجیره عرضه و تقاضا و توزیع مبتنی بر فن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات کمیسیون ملی یونسکو ایران برای ارتقای سلامت روانی جامعه در مواجه با کرونا

اقدامات کمیسیون ملی یونسکو ایران برای ارتقای سلامت روانی جامعه در مواجه با کرونا