مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 11:402020-04-20سياسي

نشست کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری برگزار شد


چهل و ششمین جلسه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری غیردولتی کشور با رعایت فاصله گذاری هوشمند در محل وزارت علوم و به صورت مجازی با دیگر اعضای کارگروه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، چهل و ششمین جلسه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری غیردولتی کشور، امروز (دوشنبه) با حضور منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزارتخانه، علی وحدت، دبیر کارگروه صندوق و با رعایت فاصله گذاری هوشمند در محل سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم و به صورت مجازی با دیگر اعضای کارگروه برگزار شد.

منصور غلامی وزیر علوم در این جلسه با تشکر از زحمات و دستاوردهای صندوق های پژوهش و فناوری و پارک های علم وفناوری در بحران ویروس کرونا و با اشاره به سیاست های کلان صندوق گفت: باید سیاست های کلان صندوق را در یک تعریف کلی مشخص کنیم زیرا هم منابع محدود است و هم نیازها گسترده.

وزیر علوم با تاکید بر لزوم کاربردی کردن صندوق ها جهت تبدیل علم و فناوری به ثروت به نقش صندوق های پژوهش و فناوری در حمایت از ایده ها و ابداعات و اختراعات پژوهشگران و نخبگان علمی و دانشگاهی کشور و حرکت در مسیر تولید و شکوفایی اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری برگزار شد

نشست کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری برگزار شد