مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 12:052020-04-20پزشكي

استاندار: مازندران شرایط پذیرش مسافر را ندارد


احمد حسین زادگان روز دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا مازندران که با حضور دکتر ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ساری برگزار شد، افزود: هنوز تعداد افراد قرنظینه و مبتلا در استان زیاد هستند و دیگر مازندران تاب شیوع دوباره این بیماری را ندارد.

وی با بیان این که در حال حاضر فعالیت کشاورزی مازندران به ویژه شالیکاری به عنوان مهمترین و اصلی ترین کشت و کار استان شروع شده است، تاکید کرد: به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم کشاورز و کشاورزی استان که امنیت غذایی ملی را به دوش می کشد ، تحت شعاع مسافرت ها قرار بگیرد.

سالانه در 230 هزار هکتار از زمین های شالیزاری استان مازندران حدود یک میلیون تن برنج سفید برابر با 42درصد مورد نیاز برنج کشور تولید می شود و در حال حاضر شالیکاران مشغول نشا کاری هستند.

وی بار دیگر تاکید کرد که مازندران با همه مشکلات اما با همراهی مردم از شرایط سخت کرونایی عبور کرد و کادر بهداشت و درمان دانشگاه های علوم پزشکی بابل و مازندران تیم اول پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بودند و بقیه مردم همراهی مناسبی داشتند.

وی با بیان این که کمیته های پیشگیری و مقابله با ویروس در همه شهرها حتی به صورت محلات و در تک تک روستاهای استان با همکاری دهیاران، اعضای شورا ، بسیج و سپاه شکل گرفته است، گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: مازندران شرایط پذیرش مسافر را ندارد

استاندار: مازندران شرایط پذیرش مسافر را ندارد