مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 12:152020-04-20سياسي

تمامی برنامه های مذهبی ویژه رمضان در فضای مجازی برگزار می شود


معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: امسال برنامه های مذهبی ویژه ماه مبارک رمضان مانند تلاوت قرآن، ادعیه، سخنرانی مذهبی بدون حضور مردم و به صورت مجازی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت اسلام رضا نوروزی در نشست خبری با اصحاب رسانه که روز دوشنبه در محل اداره اوقاف قزوین برگزار شد اظهار داشت: در اجرای طرح دست های مهربانی در نوروز امسال 635 میلیون تومان کمک های مردمی به صورت نقدی و غیر نقدی جمع آوری و میان نیازمندان توزیع شد.

نوروزی بیان کرد: این کمک ها شامل 275 میلیون تومان کمک نقدی، 260 میلیون تومان ارزاق عمومی و 100 میلیون تومان البسه و پوشاک بود که به نیازمندان و محرومان اهدا شد.

نوروزی تصریح کرد: از سوی موقوفات متصرفی و غیر متصرفی هم بیش از یک میلیارد و 322 میلیون و 520 هزار تومان جمع آوری و توزیع شده است.

فعال شدن 4 کارگاه تولید ماسک معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: با کمک اوقاف تعداد 4 کارگاه تولید ماسک فعال شده و در تأمین مواد ضد عفونی، الکل، و تجهیزات پزشکی هم فعالیت هایی صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: 10 سال است مراسم ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان برگزار شده و امسال به دلیل مشکلات ناشی از ویروس کرونا از برگزاری جلسات حضوری منع شده ایم و این کارها باید در فضای مجازی برنامه ریزی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی برنامه های مذهبی ویژه رمضان در فضای مجازی برگزار می شود

تمامی برنامه های مذهبی ویژه رمضان در فضای مجازی برگزار می شود