مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 13:002020-04-20بين الملل

سفیر ایران در چین: در حال مبارزه همزمان با تحریم ها و کرونا هستیم


سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین در مصاحبه با یکی از نشریات این کشوراز تلاشهای بخش بهداشت و درمان ایران برای مقابله با ویروس کرونا با وجود تحریم های ظالمانه آمریکا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین از تلاشهای ایران در مبارزه با ویرس کرونا با وجود کارشکنیهای آمریکا و اعمال تحریمهای ظالمانه این کشور علیه مردم ایران خبر داد.

محمد کشاورززاده سفیر ایران در چین روز یکشنبه در گفت وگوی اختصاصی با نشریه انگلیسی زبان گلوبال تایمز چاپ چین گفت، با وجود تلاش های برخی  رسانه های غربی، روابط دوستانه بین  ایران و چین  هرگز تحت تاثیر مسائل دیگری قرار نگرفته است محمد کشاورززاده در این مصاحبه گفت: ایران و نظام بهداشت و درمان آن اکنون به طورهمزمان در دو جبهه یکی علیه ویروس کرونا و دیگری با تحریمهای آمریکا که باعث شده بروز مشکلاتی برای ایران در خرید تجهیزات پزشکی شده، مبارزه میکنند.

سفیر ایران در چین گفت: تحریم های آمریکا واردات دارو و تجهیزات پزشکی را برای ایران غیرممکن ساخته و حتی اگر تامین کننده های خارجی پیدا شود تا کالاهای مورد نیاز را خریداری کنیم ، تحریمهای آمریکا در امور بیمه، مالی و بانکی این کار را غیرممکن میکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ایران در چین: در حال مبارزه همزمان با تحریم ها و کرونا هستیم

سفیر ایران در چین: در حال مبارزه همزمان با تحریم ها و کرونا هستیم