مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 14:102020-04-20سياسي

ادامه رایزنی های نماینده ظریف در امور افغانستان در کابل


نماینده ویژه وزیر خارجه ایران در امور افغانستان در ادامه رایزنی هایش در کابل با برخی شخصیت های سیاسی و حزبی افغانستان دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در جریان دیدار محمدابراهیم طاهریان فرد دستیار و نماینده ویژه وزیر خارجه ایران در امور افغانستان با برخی شخصیت های سیاسی و حزبی افغانستان و همچنین نماینده سازمان ملل در این کشور، آخرین تحولات سیاسی، روند صلح و لزوم تقویت نقش سازمان ملل متحد در افغانستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محمد ابراهیم طاهریان فرد نماینده ویژه وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در امور افغانستان امروز دوشنبه اول اردیبهشت ماه در ادامه سفر خود به کابل با عبدالله عبدالله رییس پیشین اجرایی، حامد کرزی رییس جمهور سابق این کشور و نیز تعدادی از شخصیت های سیاسی و حزبی افغانستان از جمله عبدالرب رسول سیاف رهبر تنظیم دعوت اسلامی و صلاح الدین رهبر جمعیت اسلامی افغانستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدارها، آخرین تحولات سیاسی افغانستان، روند صلح و پاره ای از موضوعات مورد علاقه طرفین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

  وی همچنین در ملاقات با خانم اینگرید هایدن معاون نماینده سازمان ملل در افغانستان (یوناما)، پیرامون مسائل جاری این کشور، روند صلح و نقش سازمان ملل در موضوعات یاد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه رایزنی های نماینده ظریف در امور افغانستان در کابل

ادامه رایزنی های نماینده ظریف در امور افغانستان در کابل