مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 15:152020-04-20اقتصادي

30 میلیارد ریال از اعتبارات نفت به مرکز رشد دشتی اختصاص یافت


نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نفت 30 میلیارد ریال را پروژه احداث مجتمع کارگاهی تجاری سازی واحدهای فناور مرکز رشد شهرستان دشتی اختصاص داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید کمال الدین شهریاری عصر دوشنبه در بازدید از پروژه های مرکز رشد شهرستان دشتی اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده از وزارت راه و شهرسازی و سازمان ملی زمین و مسکن، 2 هکتار زمین برای این پروژه تملک شده است.

وی تصریح کرد: وزارت نفت با اعتبار 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی مناطق نفت خیز، پروژه احداث مجتمع کارگاهی تجاری سازی واحدهای فناور این مرکز را تأمین اعتبار کرده است.

شهریاری اضافه کرد: جهت تملک و تجهیز ساختمان اداری این مرکز نیز پیگیرهای مکرری صورت گرفته و با موافقت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 5 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت و 8 میلیارد ریال دیگر نیز از محل اعتبارات شهرستانی و استانی تأمین شده است.

وی تصریح کرد: خلق ارزش افزوده، فرصت های تازه برای اشتغال و تأمین نیازهای فناورانه کشور از مزایای ایجاد شرکت های دانش بنیان است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نتایج مثبت رونق اقتصاد دانش بنیان در سال های اخیر و تحول در اشتغال، ارزش افزوده، حرکت اقتصاد کشور بدون تکیه به منابع زیرزمینی، خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 میلیارد ریال از اعتبارات نفت به مرکز رشد دشتی اختصاص یافت

30 میلیارد ریال از اعتبارات نفت به مرکز رشد دشتی اختصاص یافت