مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 15:152020-04-20اجتماعي

فقط 2 نقطه از ساحل بندرعباس آلودگی میکروبی ندارد


مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان روز دوشنبه در نشست خبری به مناسبت روز زمین پاک (22آوریل مطابق با دوم اردیبهشت) افزود: این 2نقطه بوستان های ساحلی غدیر و دولت است.

حبیب مسیحی تازیانی توضیح داد: 2نقطه دیگر نیز به صورت مقطعی آلودگی های میکروبی دارند و سه نقطه دیگر شامل ساحل سورو، خور کَپِشکَن و خور گورسوزان همیشه آلوده هستند.

وی نصب پرچم ها و علائم هشداردهنده برای مناطق آلوده ساحلی را وظیفه شهرداری دانست و اظهار داشت: گزارش های کارشناسی از نتیجه پایش ها برای استانداری ارسال شده است.

مسیحی تازیانی اضافه کرد: نیروی دریایی ارتش تصفیه خانه منازل سازمانی هدیش در غرب بندرعباس را تکمیل کرده و انتظار می رود با بهره برداری از این تصفیه خانه در سال جاری، مشکل آلودگی آب های ساحلی در منطقه یاد شده برطرف گردد.

ساحل غرب بندرعباس ایستگاه پایش پایدار می خواهد وی با اشاره به آلودگی نفتی اسفندماه سال گذشته در محدوده آب شیرین کن 100هزار مترمکعبی شایان که از منابع تامین آب شرب مردم بندرعباس است اظهار داشت: این محدوده با توجه به اهمیت آب شیرین کن نیازمند یک مرکز پایش همیشگی است.

به گفته مسیحی تازیانی اعتبار لازم برای راه اندازی این مرکز 50میلیارد ریال است که گزارش آن تهیه شده و هم اکنون در اختیار استانداری هرمزگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط 2 نقطه از ساحل بندرعباس آلودگی میکروبی ندارد

فقط 2 نقطه از ساحل بندرعباس آلودگی میکروبی ندارد