مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 15:302020-04-20سياسي

بیانیه مجلس دانش آموزی خراسان رضوی خطاب به وزیر آموزش وپرورش


نمایندگان مجلس دانش آموزی خراسان رضوی بیانیه ای درباره موضوعِ کم و کاستی های فضای آموزش مجازی منتشر و پیشنهاداتی در این خصوص به وزیر آموزش وپرورش ارائه کردند.

- نماینده نهمین دوره مجلس دانش آموزی از حوزه خراسان رضوی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: نمایندگان مجلس دانش آموزی از یک هفته گذشته درباره موضوعِ کم و کاستی های فضای آموزش مجازی کشور به بحث و تبادل نظر با یکدیگر پرداختند و در همین راستا ایده انتشار بیانیه را مطرح شد.

محمدپویا درودی نژاد افزود: پس از نوشتن نسخه اولیه، آن را به اجماع گذاشتیم و پس چند اصلاحیه و در روندی کاملا قانونمندانه به تأیید نمایندگان رسید.

وی با بیان اینکه هفته گذشته با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارتباط گرفتن و نقدهای جامعه دانش آموزی را صراحتا به آن ها منتقل کردم، متذکر شد: وقتی این سال تحصیلی مانند هیچ سالی نبوده، چگونه می شود مانند هر سال به پایان رسد؟ طی صحبت هایی که با اعضای شورا عالی آموزش وپرورش و معاونین وزیر داشتم به موضوع ضعف شدید زیرساخت ها و کافی نبودن آموزش های مجازی پرداختم و گفتم تدریس مجازی به عنوان کلاس مکمل و جبرانی در کنار آموزش حضوری مؤثر است اما نمی تواند جایگزین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مجلس دانش آموزی خراسان رضوی خطاب به وزیر آموزش وپرورش

بیانیه مجلس دانش آموزی خراسان رضوی خطاب به وزیر آموزش وپرورش