مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 15:452020-04-20سياسي

هیچ دستگاهی اجازه تعطیلی پروژه های عمرانی را ندارد


هوشنگ بازوند روز دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان که با حضور آیت الله محمدی عراقی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، معاونین استانداری و مدیران استان در محل سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، از ایثارگرهای کادر پزشکی و درمانی، همکاری و همراهی مردم و تلاش مجموعه مدیریتی استان که در راستای رفاه و سلامتی مردم گام برمی دارند، تقدیر و تشکر کرد.

وی در ابتدای سخنان خود با اشاره به مطالب عنوان شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی استان مبنی بر توجه به ابعاد روان شناختی و عوارض روحی و روانی ناشی از کرونا، خواستار پیگیری ویژه این موضوع و طرح آن در یک کمیته تخصصی به منظور رسیدن به یک دستورالعمل اجرایی واحد شد.

مقام عالی دولت در استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تخصیص هزار و 700 میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت برای پرداخت مطالبات معوق بیمارستان های خصوصی تصریح کرد: در این راستا دولت اعتبار مورد نیاز را ابلاغ کرده و ضروری است با تشکیل جلسه ای متشکل از مدیران و مسئولین ذیربط سهم استان برای پرداخت طلب ها به بیمارستان های خصوصی مشخص شود و پیگیری های لازم نیز انجام شود.

رییس شورای اداری استان کرمانشاه با اشاره به مصوبات دولت مبنی بر پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی به شرط تعدیل نکردن کارکنان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ دستگاهی اجازه تعطیلی پروژه های عمرانی را ندارد

هیچ دستگاهی اجازه تعطیلی پروژه های عمرانی را ندارد