مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 15:502020-04-20سياسي

هیچ دستگاهی اجازه تعطیلی پروژه های عمرانی را ندارد


روند اجرای پروژه های عمرانی در استان باید با جدیت پیگیری شود و دستگاه های اجرایی در جذب اعتبارات اهتمام جدی داشته باشند.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: روند اجرای پروژه های عمرانی در استان باید با جدیت پیگیری شود و دستگاه های اجرایی در جذب اعتبارات اهتمام جدی داشته باشند.

هوشنگ بازوند در جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان که با حضور آیت الله محمدی عراقی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، طی سخنانی از ایثارگرهای کادر پزشکی و درمانی، همکاری و همراهی مردم و تلاش مجموعه مدیریتی استان که در راستای رفاه و سلامتی مردم گام برمی دارند، تقدیر کرد.

وی با اشاره به تخصیص هزار و700 میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت برای پرداخت مطالبات معوق بیمارستان های خصوصی تصریح کرد: در این راستا دولت اعتبار مورد نیاز را ابلاغ کرده و ضروری است با تشکیل جلسه ای متشکل از مدیران و مسئولین ذیربط سهم استان برای پرداخت طلب ها به بیمارستان های خصوصی مشخص شود و پیگیری های لازم نیز انجام شود.

رییس شورای اداری استان با اشاره به مصوبات دولت مبنی بر پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی به شرط عدم تعدیل کارکنان و پرسنل گفت: پرداخت این تسهیلات به بیمارستان ها هم مشروط به این است که نیروهای خود را حفظ و از تعدیل آنان جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ دستگاهی اجازه تعطیلی پروژه های عمرانی را ندارد

هیچ دستگاهی اجازه تعطیلی پروژه های عمرانی را ندارد