مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 17:502020-04-20سياسي

رسیدگی به مطالبات مردم در اولویت نماینده مجلس و شورای شهر قرار گیرد


اعضای شورای اسلامی شهر ابرکوه در دیدار با مسئول دفتر محمدرضا صباغیان مردم را وجه اشتراک شورای شهر و نماینده مجلس دانسته و خواستار پیگیری پروژه های ملی و همچنین پروژه های نیمه تمام شهرستان ابرکوه از سوی نماینده شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ابرکوه، ساعتی قبل مسئول دفتر محمدرضا صباغیان نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی، ضمن دیدار با اعضای شورای شهر مراتب آمادگی نماینده را برای تعامل و همکاری با مجموعه شهرداری و شورا اعلام کرد تا از این طریق بیش از گذشته به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی شود.

در این دیدار سید اصغر سجادی رییس شورا با تأکید بر اینکه نماینده مجلس و اعضای شورای شهر هر دو منتخبین مردم بوده و باید رسیدگی و توجه به مطالبات به حق مردم را که در توسعه یافتگی و پیشرفت شهرستان نیز مؤثر است، در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

سجادی فلسفه و ماهیت شکل گیری شورا و انتخاب نماینده را خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و گفت: کلیه اختلاف نظرها و سلایق و یا مسائل شخصی نباید موجب دیوارکشی بین دو نهاد فوق شود، بلکه همه ارگان ها و نهادها باید با تعامل و همکاری، تنها هدف خود را خدمت به مردم قرار دهند.

اعضای شورای شهر در ادامه خود را همراه و همگام با نماینده مجلس در راستای تحقق اهداف خدمت رسانی به شهروندان دانسته و اذعان کردند:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به مطالبات مردم در اولویت نماینده مجلس و شورای شهر قرار گیرد

رسیدگی به مطالبات مردم در اولویت نماینده مجلس و شورای شهر قرار گیرد