مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 17:552020-04-20سياسي

رسیدگی به مطالبات مردم باید در اولویت کار نماینده مجلس باشد


اعضای شورای اسلامی شهر ابرکوه در دیدار با مسئول دفتر محمدرضا صباغیان، رسیدگی به مطالبات مردم را اولویت کاری نماینده مجلس دانسته و خواستار پیگیری پروژه های ملی و نیمه تمام شهرستان ابرکوه از سوی نماینده شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ابرکوه، ساعتی قبل مسئول دفتر محمدرضا صباغیان نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی، ضمن دیدار با اعضای شورای شهر مراتب آمادگی نماینده را برای تعامل و همکاری با مجموعه شهرداری و شورا اعلام کرد تا از این طریق بیش از گذشته به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی شود.

در این دیدار سید اصغر سجادی رییس شورا با تأکید بر اینکه نماینده مجلس و اعضای شورای شهر هر دو منتخبین مردم بوده و باید رسیدگی و توجه به مطالبات به حق مردم را که در توسعه یافتگی و پیشرفت شهرستان نیز مؤثر است، در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

سجادی فلسفه و ماهیت شکل گیری شورا و انتخاب نماینده را خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و گفت: کلیه اختلاف نظرها و سلایق و یا مسائل شخصی نباید موجب دیوارکشی بین دو نهاد فوق شود، بلکه همه ارگان ها و نهادها باید با تعامل و همکاری، تنها هدف خود را خدمت به مردم قرار دهند.

اعضای شورای شهر در ادامه خود را همراه و همگام با نماینده مجلس در راستای تحقق اهداف خدمت رسانی به شهروندان دانسته و اذعان کردند: تأمین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به مطالبات مردم باید در اولویت کار نماینده مجلس باشد

رسیدگی به مطالبات مردم باید در اولویت کار نماینده مجلس باشد