مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 18:102020-04-20اقتصادي

ثبت جهانی هورامان، گامی بلند در توسعه گردشگری کردستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، گردشگری را یکی از ظرفیت های مهم اقتصادی استان دانست و گفت: ثبت جهانی هورامان می تواند تاثیر فراوانی در توسعه گردشگری استان داشته باشد.

- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان: ثبت جهانی هورامان، گامی بلند در توسعه گردشگری کردستان ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، گردشگری را یکی از ظرفیت های مهم اقتصادی استان دانست و گفت: ثبت جهانی هورامان می تواند تاثیر فراوانی در توسعه گردشگری استان داشته باشد.

خالد جعفری امرزو(یکم اردیبهشت) در اولین جلسه کارگروه گردشگری استان در سال جاری، اظهار کرد: ثبت جهانی هورامان موجب می شود تا به عنوان مکانی ویژه در دفاتر گردشگری جهان معرفی شود و این امر قطعا در توسعه استان بویژه توسعه در حوزه گردشگری، بسیار موثر خواهد بود.

وی با اشاره اینکه بکر بودن هورامان مهمترین مولفه در جذابیت آن خواهد بود، افزود: باید معیشت و رفاه مردم این منطقه نیز مورد توجه قرار گیرد اما هر اقدام و اصلاحی که انجام می شود با در نظر گرفتن هدف اصلی یعنی حفظ و ثبت جهانی هورامان باشد.

جعفری در ادامه بر لزوم همکاری تمامی دستگاه ها در فراهم نمودن الزامات تحقق این هدف تاکید و بیان کرد: پیش از این نیز اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت جهانی هورامان، گامی بلند در توسعه گردشگری کردستان

ثبت جهانی هورامان، گامی بلند در توسعه گردشگری کردستان