مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 02:252020-04-20ورزشي

بخشش 2 ماه از اجاره اماکن ورزشی واگذار شده به بخش خصوصی در خوزستان


اجاره بهای اماکن ورزشی واگذار شده به بخش خصوصی استان خوزستان در ماه های اسفند 98 و فروردین 99 بخشیده شد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اجاره بهای اماکن ورزشی واگذار شده به بخش خصوصی استان خوزستان در ماه های اسفند 98 و فروردین 99 بخشیده شد.

افشین حیدری در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: با توجه به تعطیلی اماکن و باشگاه های ورزشی به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، به دستور وزیر ورزش و جوانان، اجاره بهای اماکن دولتی واگذارشده به بخش خصوصی در ماه های اسفند 98 و فروردین سال جاری به طور کامل بخشیده شد.

وی با بیان این که پس از ابلاغیه های صادر شده مبنی بر تعطیلی باشگاه های ورزشی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، اماکن ورزشی خوزستان نیز از اسفندماه تاکنون تعطیل هستند، افزود: اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به صورت مداوم از این اماکن سرکشی و بازدید داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در حال حاضر نیز تیم های ورزشی و باشگاه ها اجازه فعالیت ندارند و همچنان سخت گیری های اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نسبت به تعطیلی اماکن ورزشی به منظور رعایت نکات بهداشتی و سلامت مردم ادامه دارد.

وی عنوان کرد: خدا را شکر بیشتر باشگاه های ورزشی به دستورهای ابلاغ شده تمکین کردند و احترام گذاشتند و علی رغم این که سبب افت کسب و کار بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشش 2 ماه از اجاره اماکن ورزشی واگذار شده به بخش خصوصی در خوزستان

بخشش 2 ماه از اجاره اماکن ورزشی واگذار شده به بخش خصوصی در خوزستان