مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 03:052020-04-20دانش

جلسات دفاع پایان نامه های دانشجویی دانشگاه ایلام به صورت مجازی برگزار می شود


مصطفی نعمتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص فعالیت های آموزشی دانشگاه در نیمسال جاری گفت: - معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: امکان برگزاری جلسات دفاع پایان نامه های دانشجویی این دانشگاه به صورت مجازی فراهم است.

مصطفی نعمتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص فعالیت های آموزشی دانشگاه در نیمسال جاری گفت: با توجه به تعطیلی دانشگاه ها به دلیل پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس، آموزش دروس نظری دانشگاه ایلام به صورت الکترونیکی انجام می گیرد و دانشجویان موظف هستند با هماهنگی اساتید مربوطه در این کلاس های آموزشی شرکت کنند.

نعمتی اضافه کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، پایان کلاس های آموزشی دروس نظری در ترم جاری 11 تیرماه خواهد بود و آغاز امتحانات از 21 تیرماه است.

البته اساتید و دانشجویان باید آمادگی لازم را برای برگزاری امتحانات به صورت مجازی داشته باشند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام ابراز کرد: مهلت ارائه دروس علمی، پروژه و کارورزی دانشجویان دانشگاه ایلام که امکان برگزاری آن ها به صورت الکترونیکی مقدور نیست، با در نظر گرفتن تمامی ضوابط بهداشتی و مراقبتی تا 31


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسات دفاع پایان نامه های دانشجویی دانشگاه ایلام به صورت مجازی برگزار می شود

جلسات دفاع پایان نامه های دانشجویی دانشگاه ایلام به صورت مجازی برگزار می شود