مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 03:062020-04-20اقتصادي

29 راهبرد برای تحقق جهش تولید در شرکت نفت گچساران تعیین شد


هوشنگ صیدالی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:برای دستیابی به اهداف طراحی شده در تولید، نگهداشت،حفظ سلامت کارکنان و کمک به محیط پیرامونی با اولویت بندی و تکمیل طرح های در دست اقدام برای پیشبرد اهداف سازمان با وجود موانع با بهره گیری از ظرفیت های موجود تمام توان خود را در اجرای برنامه های عملیاتی ، عملی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: نگهداشت ظرفیت تولید نفت و گاز مهمترین برنامه امسال برای تحقق جهش تولید در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ابراز داشت:پیگیری و راه اندازی پروژه های جمع آوری گازهای مشعل به منظور تامین خوراک پالایشگاه بیدبلند از دیگر برنامه های امسال خواهد بود که مقداری از گازهای جمع آوری شده برای فشار افزایی و تزریق در میادین گچساران و بی بی حکیمه نیز مصرف خواهد شد.

وی تاکید کرد: رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محیط کار و تدابیر لازم برای حفظ سلامت کارکنان تا شکست کامل ویروس کرونا از دیگر برنامه های مهم این شرکت در سال جاری است.

وی افزود: رفع نواقص و راه اندازی مخازن ، پیگیری و تسریع در احداث پروژه های فرآیندی در واحدهای نمک زدایی ، تعمیر توربین ها و راه اندازی تلمبه خانه نفت خام از دیگر برنامه های شرکت بهره برداری نفت و گاز گچسارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

29 راهبرد برای تحقق جهش تولید در شرکت نفت گچساران تعیین شد

29 راهبرد برای تحقق جهش تولید در شرکت نفت گچساران تعیین شد