مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 03:072020-04-20حوادث

احداث دیواره سنگی در مسیر رودخانه حاجی عرب ضروری است


امیر نادری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص حادثه خیز بودن شهرستان بویین زهرا بویژه بخش مرکزی در برابر حوادثی چون سیل اظهار داشت: در چند سال اخیر با توجه به بارندگی های گسترده و سیل آسا شاهد جاری شدن سیل و طغیان رودخانه های فصلی به خصوص رودخانه حاجی عرب و در نتیجه تحمیل خسارت های مختلف در تعدادی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا بوده ایم.

وی ادامه داد: در سال جاری با توجه به بارندگی روزهای گذشته شاهد جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه حاجی عرب بودیم.

نادری گفت: البته با توجه به تجربه مشکلات سیلاب سال گذشته و لایروبی های به موقع انجام شده و آمادگی دستگاه ها، شهرداری ها و نیروهای امدادی امسال نسبت به سال گذشته تا حدودی وضعیت بهتری داشتیم و از سیلاب های شدید و خسارت های زیاد جلوگیری شد.

وی یادآور شد: در اثر سیل فروردین ماه امسال برخی از راه های روستایی در بخش مرکزی از جمله حاجی عرب، چلمبر، صادق لو خسارت های سنگینی دیدند و راه های دسترسی روستای عباس آباد نیز به طور کامل تخریب شد که نیروهای امدادی به صورت هوایی به مردم روستا کمک رسانی کردند.

بخشدار مرکزی شهرستان بویین زهرا در خصوص میزان خسارت سیلاب اخیر تصریح کرد: در حال حاضر به طور دقیق نمی توان میزان خسارت را برآورد کرد زیرا علاوه بر تخریب ابنیه و زیر ساخت های منطقه، بخشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث دیواره سنگی در مسیر رودخانه حاجی عرب ضروری است

احداث دیواره سنگی در مسیر رودخانه حاجی عرب ضروری است