مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 03:152020-04-20اجتماعي

مشاهدات خبرنگار ایرنا از جولان کرونا در یک روستای دلفان


ساکنان این روستا تاکنون تماس های مکرری داشته اند و خواستار توجه ویژه مسئولان شده اند، مشاهدات خبرنگار ایرنا از این روستا نشان می دهد ، تردد در این روستا بسیار کم شده و سکوتی دلهره آور ، همه جا را فراگرفته است.

از آنجایی که اهالی روستا همه همدیگر را می شناسند ورود هر عضو جدیدی را با دقت تمام نظاره می کنند و این بار نیز حضور یک خبرنگار با دوربین وپوشش حفاظتی همچون گان، ماسک، شیلد و دستکش را از بالای پشت بام ها یا پشت پنجره ها با دلهره و تشویش نگاه می کنند.

هر چند شیوع کرونا در روستای فتاح آباد شهرستان دلفان باعث نگرانی هایی در اهالی این روستا شده است و سکوتی حزن انگیز روستا را در برگرفته است اما همچنان با دیدن یک تازه وارد از دور دستی تکان می دهند و کنجکاو ماجرا هستند که شاید یکی از راه برسد و برای آنها اقدامی انجام دهد.

بنا بر گفته اهالی روستا ، جاده های روستا مسدود شده و در اطراف روستا نیز محدودیت هایی برای تردد ایجاده شده است.

در گفت و گو با ساکنان روستا بر این نکته تاکید می کنند که کرونا برای اولین بار از طریق یک کارگر ساده ساختمانی که جهت تامین هزینه زندگی خود مجبور به سفر تهران بوده و در ایام نوروز که به خانه اش در روستا بر می گردد، ویروس را نیز با خود آورده است و اکنون کرونا در این روستا شیوع گسترده ای یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاهدات خبرنگار ایرنا از جولان کرونا در یک روستای دلفان

مشاهدات خبرنگار ایرنا از جولان کرونا در یک روستای دلفان