مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 03:162020-04-20سياسي

رفع آسیب های اجتماعی نیاز به هم افزایی با نخبگان دارد


حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی دوشنبه شب در دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان افزود: بررسی مسائل ، شناسایی معضلات و داشتن برنامه بر اساس شرایط روز با جلب همکاری نهادها در مبارزه با تهدید نرم دشمنان ضروری است .

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ادامه داد: ظرفیت های خوبی در شهرستان مهریز در ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی وجود دارد که با همدلی و همکاری تمام دستگاه ها و نهادهای انقلابی می توان روز به روز بر توطئه فرهنگی استکبارجهانی غلبه کرد.

امام جمعه مهریز همچنین دوم اردیبهشت ، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: تشکیل این نهاد انقلابی یکی از ثمره های مهم انقلاب محسوب می شود.

محی الدینی گفت: نیروهای سپاهی و بسیجیان دلاور در 40 سال گذشته در تمامی عرصه های مورد نیاز خوش درخشیدند و قطعا در طرح کمک مومنانه نیز فعالانه در خدمت مردم و نظام هستند.

امام جمعه مهریز یادآور شد: سپاه پاسداران ، نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از آرمان های حق طلبانه ملت رشید و مسلمان و مولود انقلاب شکوهمند اسلامی است.

محی الدینی اظهار کرد: سپاه در حقیقت، مظهر عینی تحقق شعارهای انقلاب، ایستادگی در مقابل همه قدرت های بزرگ با سلاح اتکال به خدا، شعار غلبه خون بر شمشیر و حرکت برای نجات مستضعفان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع آسیب های اجتماعی نیاز به هم افزایی با نخبگان دارد

رفع آسیب های اجتماعی نیاز به هم افزایی با نخبگان دارد