مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 03:352020-04-21اقتصادي

دریافت نشان جغرافیایی ملی زیورآلات ترکمن و چند خبر کوتاه از گلستان


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: با هدف کمک به اقشار آسیب پذیر در بیماری کرونا، 17 هزار بسته معیشتی به قیمت هر بسته دو میلیون ریال با مشارکت گروه های جهادی، موسسات خیریه، گروههای مردم نهاد و فعالان اجتماعی در ماه مبارک رمضان میان نیازمندان استان توزیع می شود .

** مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گلستان گفت : همزمان با ماه مبارک رمضان طرح خانه های قرآنی با حمایت مالی ستاد کانون فرهنگی هنری والفجر مسجد بلال حبشی گرگان اجرا می شود.

مهدی بیکی ادامه داد: این طرح شامل بخش های آموزش قرآن توسط پدر به فرزند، آذین بندی خانه های قرآنی، روخوانی قرآن به صورت خانوادگی و نقاشی آیات قرآنی است.

** مدیر کل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به اینکه 21 هزار دانش آموز روستایی و عشایر استان به اینترنت، فضای مجازی و حتی تلویزیون دسترسی ندارند گفت: برای این افراد محتوای آموزشی به شکل مکتوب تدوین و توسط راهبرها به آنان تحویل داده می شود.

** احمد تجری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از دریافت گواهی نشان جغرافیایی ملی رشته زیورآلات ترکمن ویژه استان خبر داد.

نشان جغرافیایی، نشانه ای است که مبدا یک کالا را به قلمرو، منطقه یا ناحیه ای از کشور منتسب می کند مشروط بر اینکه کیفیت و مرغوبیت یا سایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت نشان جغرافیایی ملی زیورآلات ترکمن و چند خبر کوتاه از گلستان

دریافت نشان جغرافیایی ملی زیورآلات ترکمن و چند خبر کوتاه از گلستان