مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 03:402020-04-21اقتصادي

ثبت جهانی هورامان گامی بلند در توسعه گردشگری کردستان است


معاون اقتصادی استاندار کردستان گردشگری را یکی از ظرفیت های مهم اقتصادی استان دانست و گفت: ثبت جهانی هورامان می تواند تاثیر فراوانی در توسعه گردشگری استان داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خالد جعفری شامگاه دوشنبه در اولین جلسه کارگروه گردشگری استان کردستان، اظهار داشت: ثبت جهانی هورامان موجب می شود تا به عنوان مکانی ویژه در دفاتر گردشگری جهان معرفی شود و این امر قطعاً در توسعه استان بویژه توسعه در حوزه گردشگری، بسیار موثر خواهد بود.

وی با یادآوری اینکه بکر بودن هورامان مهمترین مولفه در جذابیت آن خواهد بود، افزود: باید معیشت و رفاه مردم این منطقه نیز مورد توجه قرار گیرد اما هر اقدام و اصلاحی که انجام می شود با در نظر گرفتن هدف اصلی یعنی حفظ و ثبت جهانی هورامان باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان بر لزوم همکاری تمامی دستگاه ها در فراهم کردن الزامات تحقق این هدف تاکید کرد و ادامه داد: پیش از این نیز اقدامات خوبی برای شناساندن کردستان به جهان انجام داده از جمله برگزاری کنگره بین المللی مشاهیر کُرد و البته تدارک میزبانی جشن بین المللی نوروز با حضور سفرای کشورها، که متاسفانه به دلیل شیوع کرونا کنسل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت جهانی هورامان گامی بلند در توسعه گردشگری کردستان است

ثبت جهانی هورامان گامی بلند در توسعه گردشگری کردستان است