مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 03:452020-04-21حوادث

اعترافات دردناک زنی که شوهر خود را آتش کشید!


زن 40 ساله ای که شوهر بازنشسته خود را به قتل رساند و جسد او را به همراه خانه و زندگی اش به آتش کشید، در اعترافاتی هولناک راز این جنایت را فاش کرد.

- ، ماجرای این جنایت تکان دهنده از دقایق اولیه بامداد 31 فروردین هنگامی لو رفت که اهالی خیابان طبرسی شمالی 38 با مشاهده شعله های آتش و دودی که از کنار پنجره های یک منزل ویلایی دو طبقه بیرون می زد با نیروهای آتش نشانی تماس گرفتند.

با توجه به خلوت بودن معابر و نزدیکی ایستگاه آتش نشانی، بی درنگ نیروهای امدادی و اطفای حریق عازم محل شدند و با قطع برق و گاز منزل از وقوع یک انفجار وحشتناک جلوگیری کردند چرا که شیلنگ های گاز در دو نقطه از منزل باز بود! این گزارش حاکی است، آتش نشانان با خاموش کردن شعله های آتش، ناگهان در تاریکی شب با جسد نیم سوخته مردی مواجه شدند که در سرویس بهداشتی منزل مذکور افتاده بود.

بنابراین خبر جنایتی هولناک در بی سیم های پلیس پیچید و بدین ترتیب قاضی ویژه قتل عمد به همراه گروهی از کارآگاهان زبده اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی شبانه در محل جنایت حضور یافت.

تحقیقات بیانگر آن بود که عامل یا عاملان جنایت قبل از به آتش کشیدن منزل، مرد 60 ساله را با جسمی سخت و لبه دار به قتل رسانده اند و سپس پیکر او را با استفاده از یک تخته پتو به داخل سرویس بهداشتی کشانده و در آن جا رها کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعترافات دردناک زنی که شوهر خود را آتش کشید!

اعترافات دردناک زنی که شوهر خود را آتش کشید!