مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 03:462020-04-21اقتصادي

اختصاص سرانه 530 هزار تومانی به مراکز شبانهروزی بهزیستی کرمانشاه


دکتر فاطمه رضوان مدنی روز سه شنبه به ایرنا افزود: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا سرانه 30 هزار تومان به ازای هر مددجو به حساب مراکز شبانه روزی استان واریز شده است و همچنین برای تقویت مددجویان به لحاظ تغذیه و نیز حمایت مالی از پرسنل مراکز، سرانه 500 هزار تومان دیگر به ازای هر مددجو، به حساب این مراکز واریز شده است.

او در ادامه با اشاره به ممنوعیت جمع آوری کودکان کار و معتادان متجاهر در ایام شیوع کرونا، گفت: اگر این افراد در یک مکان جمع آوری می شدند و یکی از آنها مبتلا بود می توانست تمامی افراد را درگیر کند و به همین منظور طرح جمع آوری این افراد در ایام شیوع کرونا متوقف شد.

وی تاکید کرد با این حال ما نمی توانستیم نسبت به این اقشار جامعه بی تفاوت باشیم، لذا توزیع بسته های بهداشتی و بسته های غذایی درمیان این افراد در دستور کار قرار گرفت.

رضوان مدنی گفت: خوشبختانه با شروع بیماری در کشور چین و قبل از ورود آن به ایران، بخشنامه های متعدد از سوی سازمان بهزیستی در جهت رعایت نکات بهداشتی به منظور حفظ جان و سلامت مددجویان به تمام استان ها ابلاغ شد و از زمان ابلاغ این بخشنامه ها تمهیدات لازم برای اجرایی کردن بخشنامه های مذکور اندیشیده و به ادارات تابعه و مراکز تحت نظارت اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص سرانه 530 هزار تومانی به مراکز شبانهروزی بهزیستی کرمانشاه

اختصاص سرانه 530 هزار تومانی به مراکز شبانهروزی بهزیستی کرمانشاه