مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 04:152020-04-21اجتماعي

هشدار بهزیستی درباره رشد مراکز غیرمجاز به دنبال تعطیلی مهدها


مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از تهیه ضوابط بازگشایی مهدهای کودک در قالب گام های مختلف خبر داد و گفت: سازمان بهزیستی با بازگشایی کلی مهدهای کودک با رعایت پروتکل های بهداشتی موافق است، - مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از تهیه ضوابط بازگشایی مهدهای کودک در قالب گام های مختلف خبر داد و گفت: سازمان بهزیستی با بازگشایی کلی مهدهای کودک با رعایت پروتکل های بهداشتی موافق است، اما باید ستاد ملی کرونا مجوز لازم در این خصوص را صادر کند.

سعید بابایی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت تعطیلی مهدهای کودک به دنبال شیوع کروناویروس افزود: سازمان بهزیستی با بازگشایی کلی مهدهای کودک و با رعایت پروتکل های بهداشتی موافق است، اما باید ستاد ملی کرونا مجوز لازم در این خصوص را صادر کند.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی کشور ضوابط بازگشایی مهدهای کودک را در قالب گام های مختلف آماده کرده است، اظهار کرد: امیدواریم تا با مجوز ستاد ملی کرونا مهدهای کودک بازگشایی شوند و این تلاش ها با حفظ و تاکید بر منافع کودکان هرچه زوتر محقق شود.

بابایی در پاسخ به سوالی در مورد مشکلات والدینی که هم اکنون در محل کار خود حاضر می شوند نیز توضیح داد: وقتی مشاغل گوناگون بخش خصوصی بازگشایی شده و از بسیاری از دورکاری های بخش دولتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار بهزیستی درباره رشد مراکز غیرمجاز به دنبال تعطیلی مهدها

هشدار بهزیستی درباره رشد مراکز غیرمجاز به دنبال تعطیلی مهدها