مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 04:302020-04-21سياسي

بدون ثبت نام برای دریافت سیم کارت، وام یک ملیونی پرداخت شود


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین کار برای پرداخت وام این است که بدون انجام ثبت نام برای دریافت سیم کارت، این وام یک میلیونی را به حساب سرپرستان خانوار بریزند و بعد از حساب خانوارها کم کنند.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین کار برای پرداخت وام این است که بدون انجام ثبت نام برای دریافت سیم کارت، این وام یک میلیونی را به حساب سرپرستان خانوار بریزند و بعد از حساب خانوارها کم کنند.

حیدرعلی عابدی در گفت و گو با ایسنا در خصوص نحوه پرداخت وام یک میلیونی به سرپرستان خانوار، اظهار کرد: مسئول اجرای این طرح اعلام کرد ما سیم کارت را به سرپرستان خانوار می دهیم تا خودشان به نحوی اعلام کرده باشند این وام را لازم داریم تا اگر فردا خواستیم از حساب آنان کسر کنیم و این افراد اعتراض نکنند.

این صحبت قابل قبول نیست چرا که بر فرض وقتی یک کارمند در ماه 2 میلیون حقوق می گیرد و شما می خواهید یک میلیون از این حقوق را یک جا به او بدهید مسلم است که کارمند ناراحت نمی شود و نمی گوید من این پول را نمی خواهم.

وی افزود: بنابراین بهترین کار این است که بدون انجام ثبت نام برای دریافت سیم کارت این وام یک میلیونی را به حساب سرپرستان خانوار واریز کنند و بعد از حساب خانوارها کم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون ثبت نام برای دریافت سیم کارت، وام یک ملیونی پرداخت شود

بدون ثبت نام برای دریافت سیم کارت، وام یک ملیونی پرداخت شود