مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 04:502020-04-21اجتماعي

آسمان سیستان و بلوچستان امروز بارانی می شود


رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بارش های بهاره از بعدازظهر امروز در نیمه شمالی و ارتفاعات جنوبی این استان آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی هواشناسی سیستان و بلوچستان، علی ملاشاهی اظهار داشت: این سامانه بهاره تا عصر چهارشنبه در سیستان و بلوچستان فعال است و علاوه بر بارش های رگباری، شرایط برای وقوع رعد و برق و تندباد لحظه ای در نیمه شمالی و ارتفاعات جنوبی این استان مهیاست.

وی با بیان اینکه احتمال جاری شدن روان آب، آبگرفتگی معابر، وقوع صاعقه و لغزندگی جاده ها در جریان فعالیت این سامانه وجود دارد، افزود: شهروندان در زمان فعالیت این سامانه ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی در عبور و مرور از مناطق نیمه شمالی و جنوبی استان احتیاط و از رفتن به ارتفاعات به سبب احتمال برخورد صاعقه خودداری شود.

رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان از وقوع وزش باد در برخی نقاط استان در روزهای آینده خبر داد و گفت: پیش بینی می شود امروز و فردا وزش باد در مناطق مرکزی و جنوبی و چهارشنبه تا جمعه در سواحل استان جریان داشته باشد.

وی ادامه داد: دریای عمان در روزهای آینده به نسبت مواج و متلاطم پیش بینی می شود بنابراین در ترددهای دریایی بویژه قایق های سبک و تفریحی احتیاط شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان سیستان و بلوچستان امروز بارانی می شود

آسمان سیستان و بلوچستان امروز بارانی می شود