مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 04:572020-04-21اقتصادي

عملیات اجرایی بزرگراه بیله سوار - گرمی مغان آغاز شد


حسن قبادی روز سه شنبه در جریان بازدید از محل تجهیز کارگاه قرارگاه خاتم الانبیا پیمانکار پروژه بزرگراه بیله سوار-گرمی افزود: این پروژه با ردیف اعتبار ملی و قراردادی بالغ بر 2000 میلیارد ریال توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: طول مسیر مورد پیمان از سه راه گوگ تپه تا خروجی شهر گرمی بوده و مشخصات پروژه شامل 2 میلیون و 770 هزار متر مکعب خاکبرداری، یک میلیون و 260 هزار مترمکعب خاکریزی، عملیات فولادی، عملیات بتن ریزی، قطعات بتنی پیش ساخته، زیراساس، اساس و در نهایت آسفالت خواهد بود.

وی با بیان اینکه با اتمام عملیات این پروژه، دسترسی ترانزیت بین المللی از طریق کریدور ارتباطی بیله سوار-گرمی-اردبیل بسیار سریعتر و ایمن تر برقرار خواهد شد ، افزود: اجرای پروژه باید در سریعترین زمان ممکن انجام گرفته و در خدمت اهالی شهرستان و تمام مسافران قرار گیرد تا شاهد توسعه هرچه بیشتر منطقه و استان باشیم.

در این حال علیب رحمتی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل هم از اجرای پروژه کمربندی بیله سوار به طول چهار کیلومتر خبر داد.

وی با اشاره به بازدید وزیر راه و شهرسازی از وضعیت خیابان اصلی شهر رضی نیز گفت: پروژه روکش آسفالت این مسیر درحال سپری کردن مراحل مناقصه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی بزرگراه بیله سوار - گرمی مغان آغاز شد

عملیات اجرایی بزرگراه بیله سوار - گرمی مغان آغاز شد