مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 05:002020-04-21اقتصادي

مستأجران همدانی با 100 میلیون هم نمی توانند خانه اجاره کنند


رییس اتحادیه مشاورین املاک همدان با بیان اینکه مستأجران زیادی به دنبال خانه هستند اما قیمت ها بسیار بالا رفته است، گفت: مستأجران همدانی با 80 تا 100 میلیون تومان نمی توانند خانه استیجاری مدنظر خود را پیدا کنند.

- ایسنا/همدان رییس اتحادیه مشاورین املاک همدان با بیان اینکه مستأجران زیادی به دنبال خانه هستند اما قیمت ها بسیار بالا رفته است، گفت: مستأجران همدانی با 80 تا 100 میلیون تومان نمی توانند خانه استیجاری مدنظر خود را پیدا کنند.

ابراهیم جمالی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اگر صاحبان املاک انصاف داشته باشند اجاره بها را با توجه به وضعیت مستأجران افزایش می دهند اما برخی افراد به دنبال سوءاستفاده از شرایط موجود هستند.

وی با بیان اینکه اجاره بها نسبت به سال گذشته سه تا چهار برابر افزایش یافته است، تصریح کرد: وقتی قیمت ملک یکباره سه تا چهار برابر رشد می کند قاعدتاً قیمت اجاره بها نیز افزایش می یابد به طوریکه در همدان هستند مستأجرانی که با 80 تا 100 میلیون تومان هم نمی توانند خانه اجاره یا رهن کنند.

رییس اتحادیه مشاورین املاک همدان درباره کاهش قیمت مسکن به علت کاهش خرید و فروش ملک در همدان نیز اعلام کرد: به طور حتم کاهش قیمت نخواهیم داشت بلکه باید دعا کنیم قیمت ملک از چیزی که وجود دارد، بیشتر نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستأجران همدانی با 100 میلیون هم نمی توانند خانه اجاره کنند

مستأجران همدانی با 100 میلیون هم نمی توانند خانه اجاره کنند