مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 05:162020-04-21سياسي

150 پرونده با موضوع اقلام پزشکی در تعزیرات حکومتی چهارمحال وبختیاری تشکیل شد


محمدرضا عمرون روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشتر این تخلفات در خصوص رعایت نکردن دستورالعمل بهداشتی و تخلفات گرانفروشی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی بوده است.

وی، با تاکید بر اینکه در این مدت 10 تخلف داروخانه ها در کمیسیون ماده 11 دانشگاه علوم پزشکی استان بررسی شد، افزود: تخلف 8 داروخانه محرز و به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: علاوه بر طرح نظارت بر ملزومات بهداشتی، طرح نظارت ویژه تسهیل کسب و کار نوروزی نیز تا 15 فروردین ماه امسال ادامه داشت و در هر 2 طرح 551 فقره پرونده تخلف تشکیل و 545 پرونده تخلف رسیدگی شد.

عمرون اظهار داشت: متخلفان در این مدت در این 2 طرح به پرداخت 3 میلیارد و 300 میلیون ریال جریمه شدند.

وی، در ادامه از آغاز اجرای طرح ضیافت با همکاری اتاق اصناف و صنعت، معدن و تجارت استان از 30 فروردین ماه خبر داد و گفت: در این طرح نظارت ویژه به کالاهای اساسی و همچنین فروشگاه ها و اصناف به خصوص شیرینی و زولبیا فروشی، حلیم و آش، خرما انجام می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه تعزیرات حکومتی مرجع رسیدگی به تخلفات است، افزود: صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف مرجع نظارت هستند و تخلفات را شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 پرونده با موضوع اقلام پزشکی در تعزیرات حکومتی چهارمحال وبختیاری تشکیل شد

150 پرونده با موضوع اقلام پزشکی در تعزیرات حکومتی چهارمحال وبختیاری تشکیل شد