مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 05:162020-04-21سياسي

ساخت مدارس صدرای یزد 150 میلیارد ریال بودجه نیاز دارد


حجت الاسلام علیرضا نجیمی روز سه شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات صدرا افزود: هم اکنون یک هزار و 278 دانش آموز در 14 مدرسه در یزد، ابرکوه، مهریز، بافق و خاتم تحصیل می کنند.

وی ادامه داد: از ان تعداد 10 باب آن مربوط به فضاهای آموزش و پرورش و تنها چهار باب آن ملکی تبلیغات اسلامی است و برای حل مشکل موجود در کنار بودجه های دولتی ، مشارکت خیران ضروری است .

همچنین امام جمعه مهریز گفت: این مدارس زمینه مناسبی برای توسعه معارف و علوم دینی در جامعه و بین نسل جوان است که باید به این اصل توجه ویژه صورت گیرد.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی افزود: مدارس علوم و معارف اسلامی نقش اساسی در تقویت بعد فرهنگ دینی دانش آموزان دارد و باید با همکاری مردم و مسوولان تقویت شود .

به گفته وی، دغدغه تربیت دینی توسط خانواده ها با تحصیل دانش آموزان در مدارس صدرا پاسخ داده می شود و ساخت و تکمیل این مدارس در منطقه بسیار حیاتی و باید جدی گرفته شود.

همچنین فرماندار مهریز گفت: بهره گرفتن از توان و همکاری خیران منطقه در مدرسه سازی برای صدرا ضروری است و باید برای جلب مشارکت اقدام صورت گیرد.

رضا زارع زاده مهریزی افزود: مدارس صدرا نقش مهمی در تقویت بعد دینی و فرهنگی دانش آموزان دارد و از ساخت آن در منطقه حمایت و همراهی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مدارس صدرای یزد 150 میلیارد ریال بودجه نیاز دارد

ساخت مدارس صدرای یزد 150 میلیارد ریال بودجه نیاز دارد