مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 05:452020-04-21سياسي

برنامه های مسجد جمکران درماه رمضان بدون حضور زائران برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام یاسین حسین آبادی بیان کرد: در شب های ماه مبارک رمضان برنامه مناجات خوانی با محوریت دعای افتتاح از ساعت 24 الی یک بامداد برگزار می شود که از طریق رسانه ملی در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی افزود: درایام ماه مبارک رمضان همزمان باقرائت دعای افتتاح مسابقه ای نیز با همین عنوان برگزار می شود که علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی مسجد مقدس جمکران به نشانی jamkaran.

ir مراجعه کنند و در این مسابقه شرکت نمایند.

وی به برنامه های دیگر مسجد مقدس جمکران در ماه مبارک رمضان اشاره و بیان داشت: یکی از برنامه های مسجد جمکران، ترتیل خوانی قرآن در هنگام سحر است که از شبکه قرآن به صورت مستقیم پخش خواهد شد و علاقه مندان می توانند از آن استفاده کنند.

حسین آبادی درمورد برنامه شب های قدر در مسجد مقدس جمکران ابراز کرد: برنامه شب های قدر امسال به علت وجود بیماری کرونا از طریق تلویزیون برای علاقه مندان پخش خواهد شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از آغاز به کار قرارگاه مردمی گامی به سوی جامعه مهدوی خبر داد و گفت: این قرارگاه باهدف حرکت به سوی تحقق جامعه مهدوی و لبیک به توصیه رهبر معظم انقلاب پیرامون گسترش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان تشکیل شده و رویکردی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های مسجد جمکران درماه رمضان بدون حضور زائران برگزار می شود

برنامه های مسجد جمکران درماه رمضان بدون حضور زائران برگزار می شود