مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 06:012020-04-21اقتصادي

بازدید یک میلیون و 300 هزار نفر از جاذبه های گردشگری استان همدان


معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از رشد 21 درصدی گردشگران استان همدان در سال گذشته خبر داد و گفت: یک میلیون و 300 هزار نفر از جاذبه ها همدان دیدن کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی خاکسار پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از رشد 21 درصدی بازدیدکنندگان از استان همدان طی سال گذشته خبر داد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: شمار بازدید کنندگان داخلی از آثار، ابنیه و اماکن تاریخی، فرهنگی و طبیعی استان همدان طی سال گذشته یک میلیون و 333 هزار نفر بوده است که نسبت به سال 98 رشد 21 درصدی نشان می دهد.

خاکسار تعداد بازدیدکنندگان خارجی از این جاذبه ها در سال 98 را نیز 7 هزار و 400 نفر اعلام کرد و گفت: آرامگاه های بوعلی سینا، باباطاهر و تپه هگمتانه از پر بازدیدترین اماکن این استان بوده اند.

علی خاکسار ادامه داد: طی سال گذشته مجموعه اقامت در واحدهای اقامتی استان همدان یک میلیون و 572 هزار نفر بوده که 175 هزار نفر آن در واحدهای اقامتی مانند هتل، مهمانپذیر، هتل آپارتمان، متل، خانه مسافر، چادرو کمپ های اقامتی، مهمانسراهای دولتی و اردوگاه ها اقامت داشتند که نسبت به سال گذشته آن یعنی سال 1397 حدود 14 درصد افزایش نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید یک میلیون و 300 هزار نفر از جاذبه های گردشگری استان همدان

بازدید یک میلیون و 300 هزار نفر از جاذبه های گردشگری استان همدان