مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 06:052020-04-21سياسي

لبیک اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه سیستان و بلوچستان به رزمایش کمک مومنانه


رزمایش کمک مومنانه اقدامی جهادی ازسوی مردم و برای مردم است که در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری می تواند به خانواده ها و کسب و کارهایی که از شیوع بیماری کرونا آسیب دیده اند، کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر هامون؛ در این راستا خیلی ها پای کار آمدند تا به گونه ای برای عمل به فرمایش رهبری، کمک های مومنانه خود را به مردم نیازمند هدیه دهند، اما اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه نیز پای کار آمدند تا به گونه ای متفاوت و با هنرنمایی، قلم زدن، تولید فیلم، مستندسازی و دیگر برنامه ها در راستای این کار خیر قدم بردارند و نقش آفرینی کنند، آن ها به پا خواسته اند تا با اطلاع رسانی و مستندسازی کمک های مومنانه و مخلصانه مردم هم سو با این فرمایش رهبری همراهی، همدلی و رسالت اجتماعی خویش را در این راستا انجام دهند.

رسانه ها در خط مقدم حیدر سرایانی مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: رسانه ها همواره در خط مقدم صحنه های مختلف حضور دارند و از همان ابتدای شیوع کرونا در کنار تلاش گران عرصه بهداشت و درمان به رسالت خود عمل کردند.

وی ادامه داد: بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر کمک مومنانه اصحاب رسانه استان هم به این پویش پیوستند و با تلاش زیادی در حال تشویق و ترغیب مردم به این موضوع هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبیک اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه سیستان و بلوچستان به رزمایش کمک مومنانه

لبیک اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه سیستان و بلوچستان به رزمایش کمک مومنانه