مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 06:282020-04-21اقتصادي

درباره ترافیک وزارت بهداشت نباید تصمیم گیری کند/ضرر ترافیک کمتر از شلوغی مترو است


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: نباید در خصوص مسائل ترافیکی افراد دیگری تصمیم گیری کنند و ترافیک فعلی ضررش کمتر از حضور مردم در ناوگان حمل و نقل عمومی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علیخانی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در نشست خبری مجازی که پیش از ظهر امروز برگزار شد با بیان اینکه ترافیک این روزهای شهر تهران به دلیل آزاد شدن مشاغل و فعالیت مشاغل است، گفت: طبیعی بود با توجه به کمبودهایی که در ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و مترو داریم و آزادسازی ورود خودروها به محدوده های ترافیکی شاهد افزایش بار و تعداد خودروها باشیم اما ضرر این حد ترافیک به حضور 2 تا 2.

5 میلیون مترو کمتر است و شلوغی های گذشته در مترو با توجه به شرایط کرونایی شهر، می تواند اتفاقات فاجعه باری را رقم بزند.

وی افزود: متأسفانه دخالت افراد غیر مسئول در کار یکدیگر و عدم تحمل اظهار نظر از سوی نهادها و مسئولین دیگر از جمله سخنگوی وزارت بهداشت که در برابر هر نقد و اظهارنظری از سوی اعضاء واکنشهای عصبی نشان می دهند، درست نیست.

اگر قرار است در خصوص ترافیک، وزارت بهداشت تصمیم گیری کند پس دیگر جایگاه شورا چیست؟ علیخانی در ادامه به پیش بینی تردد زوج و فرد خودروها در مواقع اضطرار اشاره کرد و گفت: شورای ترافیک حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درباره ترافیک وزارت بهداشت نباید تصمیم گیری کند/ضرر ترافیک کمتر از شلوغی مترو است

درباره ترافیک وزارت بهداشت نباید تصمیم گیری کند/ضرر ترافیک کمتر از شلوغی مترو است