مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 06:282020-04-21سياسي

نوارهای حفاری معابر اهواز به علت عدم نظارت، ترمیم نمی شوند


به علت عدم نظارت کافی، نوارهای حفاری شرکت آبفا و سایر شرکت های خدمات رسان اهواز با رعایت مشخصات فنی، ترمیم نمی شوند و همواره شاهد گلایه شهروندان در این خصوص هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام جاسم موسی پور عضو شورای شهر اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به فرسودگی شبکه آب و فاضلاب اهواز دائما در مناطق مختلف شاهد حفاریهای جدید هستیم.

وی با بیان اینکه براساس ماده 103 قانون شهرداری ها،ترمیم نوارهای حفاری وآسفالت آنها به عهده شرکت های تاسیساتی است، گفت: شرکت های حفار از جمله شرکت آب و فاضلاب موظف هستند در طرح های خود، کار ترمیم نوار حفاری و آسفالت را به وسیله پیمانکار صورت دهند.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: متاسفانه به دلیل نبود نظارت کافی در حین مراحل مختلف عملیات حفاری مؤسسات و پیمانکاران خدماتی و همکار سازمان حفار فقط به پر کردن محل حفاری بدون رعایت کامل جزییات فنی مندرج در آیین نامه ها اقدام می کنند و با نفوذ آب به لایه های خاک و نشست آسفالت، خسارات و صدمات جانی و مالی فراوانی به شهروندان وارد شده است.

وی افزود: کسی منکر تلاش های شرکت آبفا اهواز نیست و البته قضیه آب و فاضلاب طبق قانون ربطی به شهرداری ندارد؛ روزی نیست که شاهد درد و دلها و مصائب شهروندان از مناطق کوی ملت، فرهنگیان یک، کوی علوی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوارهای حفاری معابر اهواز به علت عدم نظارت، ترمیم نمی شوند

نوارهای حفاری معابر اهواز به علت عدم نظارت، ترمیم نمی شوند