مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 06:402020-04-21سياسي

41 هزار جهادگر دین در میدان مقابله با کرونا/ 1000 بسته بهداشتی توزیع شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: 41 هزار و 686 جهادگر حوزه دین ضمن پیوستن به پویش ملی «به توان ما» با حضور گسترده و هماهنگ با ستاد مبارزه با کرونای استان در خط مقدم جبهه سلامت در حال خدمت رسانی هستند.

- حجت الاسلام احمد رضایی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: از اواخر سال گذشته با شیوع ویروس کرونا شرایط خاصی در کشور به وجود آمد و باعث شد تا هرکس در حد توان خود به میدان مقابله با این ویروس منحوس بیاید.

وی بیان داشت: در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی نیز با راه اندازی پویش ملی به توان ما  با استفاده از نیروهای هیأت های مذهبی زمینه استفاده از ظرفیت تمامی تشکل ها و مجامع وابسته به سازمان را در جهت مشارکت در اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه در سطح جامعه انجام داده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از فعالیت بیش از یک هزار و 400 هیئت مذهبی در سطح استان خبر داد و مطرح کرد: در راستای اجرای پویش به توان ما، تشکل های دینی به جهاد در این حوزه فراخوانده شدند که در این خصوص 983 تشکل فعالیت دارند.

رضایی اعلام کرد: 41 هزار و 686 جهادگر حوزه دین ضمن پیوستن به پویش ملی به توان ما با حضور گسترده و هماهنگ با ستاد مبارزه با کرونای استان با ضدعفونی اماکن مذهبی و عمومی، گندزدایی معابر و محله های مختلف خصوصاً مناطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

41 هزار جهادگر دین در میدان مقابله با کرونا/ 1000 بسته بهداشتی توزیع شد

41 هزار جهادگر دین در میدان مقابله با کرونا/ 1000 بسته بهداشتی توزیع شد