مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 06:452020-04-21سياسي

حضور بیش از 41 هزار جهادگر دین در میدان مقابله با کرونا در خراسان جنوبی


حجت الاسلام احمد رضایی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: از اواخر سال گذشته با شیوع ویروس کرونا شرایط خاصی در کشور به وجود آمد و باعث شد تا هرکس در حد توان خود به میدان مقابله با این ویروس منحوس بیاید.

وی بیان داشت: در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی نیز با راه اندازی پویش ملی به توان ما  با استفاده از نیروهای هیأت های مذهبی زمینه استفاده از ظرفیت تمامی تشکل ها و مجامع وابسته به سازمان را در جهت مشارکت در اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه در سطح جامعه انجام داده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از فعالیت بیش از یک هزار و 400 هیئت مذهبی در سطح استان خبر داد و مطرح کرد: در راستای اجرای پویش به توان ما، تشکل های دینی به جهاد در این حوزه فراخوانده شدند که در این خصوص 983 تشکل فعالیت دارند.

رضایی اعلام کرد: 41 هزار و 686 جهادگر حوزه دین ضمن پیوستن به پویش ملی به توان ما با حضور گسترده و هماهنگ با ستاد مبارزه با کرونای استان با ضدعفونی اماکن مذهبی و عمومی، گندزدایی معابر و محله های مختلف خصوصاً مناطق محروم، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی بین اقشار کم درآمد در خط مقدم جبهه سلامت در حال خدمت رسانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیش از 41 هزار جهادگر دین در میدان مقابله با کرونا در خراسان جنوبی

حضور بیش از 41 هزار جهادگر دین در میدان مقابله با کرونا در خراسان جنوبی