مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 07:162020-04-21پزشكي

فعالیت های معدنی با رعایت پروتکل های بهداشتی شروع می شود


رییس امور معادن لرستان با تاکید بر اینکه تلاشگران حوزه صنایع معدنی و معادن با در نظر گرفتن و رعایت پروتکل های وزارت بهداشت مبنی بر مقابله و پیشگیری از کرونا شروع بکار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جمال مومیوند در نشست با فعالان حوزه معدن شهرستان بروجرد در محل خانه معدن این شهرستان با اشاره به راه های پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: شیوع این ویروس در سطح استان باعث شد مشاغل زیادی تعطیل شود و به تبع آن معادن لرستان نیز دست از تولید کشیدند.

وی افزود: با توجه به شیوع این بیماری تصمیم بر این است که تلاشگران حوزه معدنی با در نظر گرفتن پروتکل وزارت بهداشت مبنی بر مقابله و پیشگیری شروع بکار کنند.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه معلوم نیست این بیماری تا چه مدت زمان دیگر به اتمام برسد، تصریح کرد: تقاضا داریم تمامی صنعتگران و معدن کاران قدردان زحمات وزارت بهداشت و کادر درمانی باشند و با رعایت موارد بهداشتی در سطح معادن و کارگاه های تولیدی معدنی در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گام های مثبتی بردارند.

مومیوند با اشاره به شعار امسال مبنی بر جهش تولید بیان داشت: سال گذشته افزایش 15 درصدی تولید را در سطح معادن لرستان نسبت به سال 97 شاهد بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های معدنی با رعایت پروتکل های بهداشتی شروع می شود

فعالیت های معدنی با رعایت پروتکل های بهداشتی شروع می شود