مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 07:202020-04-21اقتصادي

کاهش قیمت نفت تا کجا ادامه خواهد داشت؟


برای نخستین بار در تاریخ معاملات بورس نیویورک، قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت منفی شد و طبق گفته کارشناسان قیمت منفی نفت آمریکا نمی تواند ادامه دار باشد و احتمالا پس ار رفع بحران کرونا وضعیت بازار نفت بهبود می یابد.

- برای نخستین بار در تاریخ معاملات بورس نیویورک، قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت منفی شد و طبق گفته کارشناسان قیمت منفی نفت آمریکا نمی تواند ادامه دار باشد و احتمالا پس ار رفع بحران کرونا وضعیت بازار نفت بهبود می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یک روز بی سابقه در معاملات بازار نفت، قیمت نفت خام شاخص وست تگزاس اینترمدیت (WTI) یا همان نفت خام آمریکا برای تحویل در ماه مه صددرصد ارزش خود را از دست داد و پایین ترین سطح قیمت از سال 1946 میلادی ثبت شد، به گونه ای که قیمت این شاخص در معاملات آتی به زیر صفر رسید.

این شرایط نشان دهنده اوضاع بازارهای نفت آمریکا و پر بودن سطح ذخیره سازی های این کشور و همچنین دیر بودن اقدام کشورهای عضو و غیرعضو اوپک برای کاهش روزانه 9.

7 میلیون بشکه ای در ماه های مه و ژوئن است.

در روز دوشنبه (یکم اردیبهشت ماه) به دلیل وقوع یک اتفاق فنی عجیب، قیمت نفت خام آمریکا برای تحویل در ماه مه در معاملات بازار بورس نیویورک ناگهان سقوط کرد، زیرا معامله گران پیش از پایان مهلت قراردادهای تحویل نفت خام دبلیوتی آی در ماه مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قیمت نفت تا کجا ادامه خواهد داشت؟

کاهش قیمت نفت تا کجا ادامه خواهد داشت؟