مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 07:462020-04-21سياسي

کرونا، تکمیل مرکز فرهنگی سعدی در شیراز را هم عقب انداخت


این موضوع در حاشیه بازدید محمود رضایی کوچی معاون هماهنگی امور عمرانی و ظفر افشون معاون اقتصادی استانداری فارس از این طرح اعلام شد، طرحی که ساخت آن از سال 87 آغاز شده است.

این بازدید با توضیحاتی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس از مجموعه در دست ساخت مرکز فرهنگی سعدی در جوار آرامگاه سعدی و همچنین اقدامات مربوط به مناسب سازی، محوطه سازی و زیباسازی محیط پیرامونی و عرصه این آرامگاه، همراه بود.

مصیب امیری در خصوص اقدامات صورت گرفته عنوان کرد که این پروژه در سال 87 عملیات اجرایی آن آغاز و با توجه به کمبود اعتبارات از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار نبود تا اینکه در سال96 از طریق ظرفیت قانونی بودجه (ماده 27 ) این پروژه، جهت تکمیل به بخش خصوصی واگذار شده است.

پیشرفت 92 درصدی طرح مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس افزود: با توجه به اینکه این پروژه 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و فضایی افزون بر 2700 متر مربع که فضاهایی چون سالن اجتماعات، نمایشگاه ها، لابی، کتابخانه و مرکز اسناد و …را شامل می شود، طبق برنامه قرار بود که به مناسبت یادروز سعدی آماده بهره برداری و افتتاح باشد که با یک ماه تاخیر به دلیل شرایط بیماری کرونا، تکمیل و به مرحله بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا، تکمیل مرکز فرهنگی سعدی در شیراز را هم عقب انداخت

کرونا، تکمیل مرکز فرهنگی سعدی در شیراز را هم عقب انداخت