مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 08:402020-04-21ورزشي

سرمربی تکواندوی بانوان: تعویق آسیایی و کسب سهمیه کار ما را سخت تر کرد


سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان گفت: تعویق رقابت های قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک کار ما را سخت تر کرد چرا که نفرات مان در اوج آمادگی بودند.

- سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان گفت: تعویق رقابت های قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک کار ما را سخت تر کرد چرا که نفرات مان در اوج آمادگی بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرو کمرانی درباره برنامه های پیش روی تیم ملی تکواندو بانوان پس از جلسه کادرفنی تیم های ملی با رییس فدراسیون گفت: لازم بود با توجه به شرایط موجود در سال جدید جلسه ای را با حضور ریاست فدراسیون برگزار کنیم تا در خصوص آغاز تمرینات تصمیم گیری شود و برنامه خود را اعلام کنیم.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا ما اردو را زودتر از زمان مقرر تعطیل کردیم و در حال حاضر نیز از طریق فضای مجازی تمرینات بچه ها را پیگیری می کنیم تا آمادگی نسبی خود را حفظ کنند.

در جلسه به این جمع بندی رسیدیم تا زمانی که بیماری کرونا خطرش به حداقل نرسیده اردوها را شروع نکنیم.

پیشنهاد برای آغاز اردونشینی نیمه دوم خردادماه است اما تاریخ اعلامی هم منوط به این است که شرایط مساعد باشد و مجوز وزارت ورزش و جوانان را دریافت کنیم.

سرمربی تیم ملی بانوان در ادامه گفت: سال گذشته چندین مرحله مسابقات انتخابی برگزار کردیم؛ تکواندوکارانی که به اردو راه پیدا کردند بهترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تکواندوی بانوان: تعویق آسیایی و کسب سهمیه کار ما را سخت تر کرد

سرمربی تکواندوی بانوان: تعویق آسیایی و کسب سهمیه کار ما را سخت تر کرد