مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 09:002020-04-21ورزشي

کمرانی: ملی پوشان تلاش نکنند، جایگاه خود را از دست می دهند/ درهای تیم ملی بسته نیست


ملی پوشان باید بدانند اگر کوتاهی کنند جایگزین دارند و تا زمانی که تلاش کرده و نظرکادرفنی را در تمرینات جلب کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مهرو کمرانی در خصوص جلسه کادرفنی تیم های ملی اظهار داشت: لازم بود با توجه به شرایط موجود در سال جدید جلسه ای را با حضور ریاست فدراسیون برگزار کنیم تا در خصوص آغاز تمرینات تصمیم گیری شود و برنامه خود را اعلام کنیم.

با توجه به شیوع ویروس کرونا ما اردو را زودتر از زمان مقرر تعطیل کردیم و در حال حاضر نیز از طریق فضای مجازی تمرینات بچه ها را پیگیری می کنیم تا آمادگی نسبی خود را حفظ کنند.

وی افزود: در جلسه به این جمع بندی رسیدیم تا زمانی که بیماری کرونا خطرش به حداقل نرسیده، اردوها را شروع نکنیم؛ پیشنهاد برای آغاز اردونشینی نیمه دوم خردادماه است اما تاریخ اعلامی هم منوط به این است که شرایط مساعد باشد و مجوز وزارت ورزش و جوانان را دریافت کنیم.

سرمربی تیم ملی بانوان در ادامه گفت: سال گذشته چندین مرحله مسابقات انتخابی برگزار کردیم، تکواندوکارانی که به اردو راه پیدا کردند بهترین های سال 1398 بودند و بدون شک برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه بازی های المپیک با همین نفرات کار می کنیم و اعزام می شویم، مگر اینکه اتفاق خاصی پیش آید و شرایط تغییر کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمرانی: ملی پوشان تلاش نکنند، جایگاه خود را از دست می دهند/ درهای تیم ملی بسته نیست

کمرانی: ملی پوشان تلاش نکنند، جایگاه خود را از دست می دهند/ درهای تیم ملی بسته نیست