مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 09:052020-04-21ورزشي

عسگری: امیدواریم به قاسمی، آقانیا و زارع کمک شود


محسن قاسمی، محمدرضا آقانیا و میثم زارع مشکلات درمانی روبرو هستند که امیدواریم که مسئولان صندوق در این زمینه مساعدت و کمک بیشتری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، سیدجلال عسگری درباره برنامه های فدراسیون برای پیشکسوتان اظهار داشت: فدراسیون کشتی همیشه بر اهمیت تکریم و احترام بر پیشکسوتان تاکید داشته و امسال نیز برنامه های خوبی چون دیدار و تقدیر از این بزرگان و برگزاری مسابقات مختلف برای آن ها در نظر گرفته است.

وی در خصوص عملکرد صندوق حمایت گفت: من از همان سال های ابتدایی عضو صندوق بوده ام و می بینم که روند فعالیت ها آن در یک سال اخیر رو به بهبود است و اطلاع رسانی در مورد فعالیت های صندوق نسبت به گذشته بهتر شده است.

عسگری تاکید کرد: در ملاقاتی که با دکتر ابطحی داشتم متوجه شدم که ایشان دلسوزانه برای صندوق برنامه ریزی دارند و به فکر ورزشکاران و پیشکسوتان هستند و تمام دغدغه و دلمشغولی شان خدمت به این قشر است.

دغدغه قهرمانان و پیشکسوتان کشتی نیز دغدغه فدراسیون کشتی است و از صندوق قهرمانان می خواهیم که حمایت بیشتری از آن ها داشته باشد.

دبیر فدراسیون کشتی با اشاره به وضعیت 3 کشتی گیر آسیب دیده عنوان کرد: هم اکنون محسن قاسمی، محمدرضا آقانیا و میثم زارع از ملی پوشان و قهرمانان ما هستند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عسگری: امیدواریم به قاسمی، آقانیا و زارع کمک شود

عسگری: امیدواریم به قاسمی، آقانیا و زارع کمک شود