مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 09:052020-04-21اقتصادي

واردات 733 تن کالای بهداشتی مقابله با کرونا از بندر شهید رجایی


الله مراد عفیفی پور روز سه شنبه در نشست ویدئو کنفرانس با معاون اول رییس جمهور که از محل بندر شهید رجایی و با حضور استاندار هرمزگان انجام شد، اظهار داشت: از زمان شیوع بیماری کرونا ، با تدابیر اتخاذ شده با گمرگ ایران مدت زمان ترخیص انواع کالاهای بهداشتی در این بندر به کمتر از سه روز رسیده است.

وی افزود: با تلاش ها و حمایت های صورت گرفته به منظور پیشگیری از پیامدهای منفی اجتماعی و اقتصادی ناشی از بیماری کرونا، تاکنون هیچگونه اختلال و نگرانی در جهت کمبود کالاها در کشور وجود نداشته و روند تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی از بندر شهید رجایی به صورت شبانه روزی در حال انجام است.

صادرات و واردات 50 میلیون تن مواد معدنی در بندر شهید رجایی مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان یکی از پروژه های مهم در دست اجرا در بندر شهید رجایی را پایانه مکانیزه مواد معدنی اعلام کرد و گفت: این پایانه 50 میلیون تن ظرفیت صادرات و واردات مواد معدنی را به شکل مکانیزه در بندر شهید رجایی را فراهم خواهد کرد.

عفیفی پور تصریح کرد: فاز سه توسعه بندر شهید رجایی نیز یکی از مهمترین و بزرگترین پروژه های بندری در کشور می باشد که هم به لحاظ تجهیزات فنی و هم روند ساخت و سازهای عمرانی دارای پیچیدگی های خاص و ویژگی های منحصر بفردی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات 733 تن کالای بهداشتی مقابله با کرونا از بندر شهید رجایی

واردات 733 تن کالای بهداشتی مقابله با کرونا از بندر شهید رجایی