مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 09:052020-04-21اقتصادي

ترمیم سیل بندهای اهواز، شوشتر و شوش


لفته دورکوندی روز سه شنبه در نشست خبری در محل سازمان همیاری شهرداری های خوزستان در اهواز بیان کرد: ترمیم سیل بندهای شوش و شعیبیه از مهر پارسال در دستور کار قرار گرفت و ترمیم سیل بندهای روستاهای اهواز نیز از اسفند سال 98 به این سازمان ابلاغ شد که در چند ماه تمام شکستگی ها ترمیم شد.

وی افزود: برای ترمیم و ساخت سیل بندهای این سه شهرستان مبلغ 120 میلیارد ریال به اضافه 25 درصد مبلغ پروژه مطابق قرارداد هزینه شد که تاکنون نیمی از مبلغ کل پروژه ترمیم سیل بندهای شوش و شوشتر پرداخت شده اما هنوز برای اجرای پروژه اهواز به دلیل اوراق بهادار بودن، مبلغی دریافت نشده است.

وی درخصوص پروژه جاده ساحلی شیبان نیز بیان کرد: اخبار منتشر شده دار فضای مجازی مبنی بر تعلل سازمان همیاری شهرداری های خوزستان در تکمیل این پروژه صحت ندارد و این سازمان مطابق قرارداد به تعهدات خود عمل کرده است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خوزستان گفت: پس از برطرف شدن اشکال از حساب های سازمان و گرفتن ضمانتنامه از اول فروردین سال 98 با مستقر کردن ماشین آلات، اجرای این پروژه آغاز شد، درحالی که طبق برآورد سال 98 مبلغ اجرای این 200 میلیارد ریال بود اما ما براساس برآورد سال 97 این پروژه را با اعتبار 35 میلیارد ریال به اضافه 25 درصد مبلغ قرارداد انجام دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترمیم سیل بندهای اهواز، شوشتر و شوش

ترمیم سیل بندهای اهواز، شوشتر و شوش