مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 09:462020-04-21اقتصادي

گنبدی ها پارسال 650 میلیارد ریال مالیات دادند


احمد نعیمی روز سه شنبه در نشست خبری اظهار داشت: پارسال از محل مالیات های دریافتی، 108 میلیارد ریال به شهرداری گنبدکاووس، سه میلیارد و 120 میلیون ریال به شهرداری اینچه برون و 87 میلیارد ریال به دهیاری های شهرستان پرداخت شد تا صرف طرح های عمرانی، زیرساختی و آبادانی مناطق شهری و روستایی شود.

وی استفاده از فرصت بخشودگی جرایم را از دلایل مهم افزایش 200 میلیارد ریالی مالیات این شهرستان در سال گذشته دانست و افزود: اداره امور مالیاتی گنبدکاووس افزون بر 100 میلیارد ریال از اشخاص حقیقی و حقوقی طلبکار است.

وی با اشاره به شیوع کرونا و تاثیر منفی این بیماری بر فعالیت های اقتصادی گفت: تمدید سه ماهه پرداخت بدهی تا خرداد، تمدید مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تا پایان اردیبهشت، نیاز نداشتن به دریافت گواهی مالیاتی برای اخذ وام تا سقف 2 میلیارد ریال برای افراد حقیقی و تا سقف 5 میلیارد ریال برای اشخاص حقوقی و تمدید مهلت اعتراض به اوراق مالیاتی تا 31 خرداد از جمله تسهیلات پیش بینی شده برای مودیان مالیاتی پس از شیوع کرونا است.

وی گفت: کمک های نقدی و غیرنقدی که برای تامین لوازم و تجهیزات مصرفی و مورد نیاز مراکز درمانی برای مبارزه با ویروس کرونا اهدا شده پس از تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی محاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گنبدی ها پارسال 650 میلیارد ریال مالیات دادند

گنبدی ها پارسال 650 میلیارد ریال مالیات دادند